قاصدک

خوش آمد باد نوروزی به صبح از باغ پیروزی ***************** به بوی دوستان ماند نه بوی بوستان دارد

قاصدک

خوش آمد باد نوروزی به صبح از باغ پیروزی ***************** به بوی دوستان ماند نه بوی بوستان دارد

دست افشانید و پای کوبید.. بوی آزادی به مشام میرسد


دلها به درد آمد و چشمها باریدند وقتی که شنیدیم:

«به دنبال انجام عملیات تروریستی، پنچ تن از مرزبانان غیور کشور در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان در شامگاه 92.11.17 از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل به گروگان گرفته شدند و به خاک پاکستان منتقل شدند»

و جشن تحویل سال نو بدون حضور این عزیزان برگزار شد درحالی که همه چشم به راه بازگشتشان بودند و هرکس به نوبه خود از هیچ اقدامی برای بازگشت مرزبانان دلاور دریغ نکرد. از محکوم کردنها توسط مقامات رسمی داخلی و خارجی و پیگیریها و رایزنیهای سیاسی و وساطتها بگیر تا هجوم مردم به دنیای مجازی و درج کامنتها و مطالب مرتبط و تشکیل کمپینها و جمع آوری امضا برای آزادی و ....

  

 

و اما باز دلهامان بدرد آمد و بار دیگر چشمها گریستند آن زمان که شنیدیم از جمع دلاورمردان یکی کم شده و خبر اعدام جمشید دانایی فرد توسط جیش العدل منتشر شد. اگرچه هنوز هم این خبر رسما تایید و یا تکذیب نشده و مقامات ایرانی بدنبال روشن شدن موضوع هستند اما عدم بازگشت این عزیز با همرزمانش غمی بس بزرگ بود و به قول آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا :ترکیب خوشحالی و غم عمیق (منبع)

از زمان اسارت تا آزادی این عزیزان اخبار متناقضی منتشر میشد و مرتب خبرها تایید و تکذیب میشد (منبع)تا دیروز اخباری پراکنده از گوشه و کنار مبنی بر آزادی مرزبانان به گوش میرسید که البته توسط وزارت کشور و امور خارجه تکذیب شد. تا اینکه بالاخره انتظارها به سر آمد و 17 فروردین 1393 چهار سرباز وطن - رامین حضرتی، محمد نظامی، جمشید تیموری و سجاد زهانی - به سلامت به خاک ایران بازگشتند و موجی از شادی در دلها نشاندند. خدارا به فضلش شاکریم که نظر لطفش شامل حال این عزیزان و مردم و کشور ایران شد. قدومتان مبارک بازگشتتان فرخنده.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد